Osobní

Klára Kutačová

Když se vládní představitelé vysmívají vlastním nařízením...

... a všem lidem, kteří je stále dodržují, ať už z vlastního přesvědčení, anebo čistě z obavy z možných sankcí.

20.6.2020 v 12:59 | Karma článku: 27.04 | Přečteno: 982 | Diskuse

Klára Kutačová

„Sestry vždycky strašně pindaj, ale o ty lidi se stejně postaraj!“

Věta, která se pro mě stala jakýmsi symbolem (nejen) personální krize ve zdravotnictví a totálního nezájmu ze strany těch výše postavených, ji jakkoliv řešit.

12.9.2019 v 22:11 | Karma článku: 30.21 | Přečteno: 1511 | Diskuse

Klára Kutačová

Studuj zdrávku

Chtěla jsem napsat, že už jste možná zaregistrovali kampaň MZ „Studuj zdrávku“, ale vzhledem k její (ne)kvalitě a (ne)viditelnosti, se domnívám, že ji vidělo jen pár lidí, kteří se již ve zdravotnictví pohybují.

30.7.2019 v 19:12 | Karma článku: 38.09 | Přečteno: 7095 | Diskuse

Klára Kutačová

Co se děje v našem zdravotnictví?

Dovolím si tu jedno zamyšlení nad personální krizí ve zdravotnictví z mého pohledu zdravotnické záchranářky pracující na pooperačním a resuscitačním oddělení.

29.6.2018 v 10:36 | Karma článku: 43.49 | Přečteno: 4551 | Diskuse

Klára Kutačová

Moje malé cestovní tradice.

Po úspěšných státnicích se chystám na další cestu, tentokrát jen na skok na 3 dny do Kodaně. Ale i tak (nebo právě proto) už vymýšlím, co s sebou rozhodně potřebuju a co může zůstat doma.

10.7.2015 v 16:32 | Karma článku: 14.99 | Přečteno: 684 | Diskuse

Klára Kutačová

Cestou necestou za svými sny II

Tentokrát více o snech a méně o skutečných cestách, protože někdy i při sezení na zadku, můžete dorazit poměrně daleko.

26.3.2015 v 19:27 | Karma článku: 11.13 | Přečteno: 381 | Diskuse

Klára Kutačová

Moje cestovní "FAQ"

Ptejte se mě na co chcete a já na co chci odpovím... Aneb odpovědi na otázky, co se nejčastěji opakují před každou mojí cestou a k tomu i pár "rad do života", co dostávám od lidí. (A k nim pár těch, co mě nejvíc baví.)

3.8.2014 v 14:36 | Karma článku: 21.15 | Přečteno: 1249 | Diskuse

Klára Kutačová

Příšera, co mi sežrala tatínka

Je největší svého druhu na světě a zlvládla by spořádat přes 800 lidí najednou, většinou se ale spokojí přibližně s polovičkou.

17.3.2014 v 8:32 | Karma článku: 8.58 | Přečteno: 894 | Diskuse

Klára Kutačová

Tulačka pod hvězdami

Vyber si hvězdu, něco si přej, když z nebe padá střemhlav k Zemi. Vyber si hvězdu, vzpomínej, když den se tiše změní v snění.

12.11.2013 v 22:00 | Karma článku: 12.52 | Přečteno: 459 | Diskuse

Klára Kutačová

Máme přírůstek v rodině

Je to chlapeček... ... a může za to seznamka.

3.6.2013 v 13:27 | Karma článku: 13.51 | Přečteno: 925 | Diskuse

Klára Kutačová

Jak jsme (ne)bydlely

O spolubydlení, jak jsme jej zažily se dvěma kamarádkami. Tento článek jsme již jednou publikovaly, ale nedokončily, teď se o to pokusím znovu.

27.2.2011 v 23:40 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 1406 | Diskuse
Počet článků 283 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1083

Jsem občas trochu cynik a často naivní snílek...

Snila jsem o cestě kolem světa, se kterou jsem začala pomalu a pozvolně před devíti lety, kdy jsem se vydala poprvé sama do Íránu, kam jsem se ráda ještě dvakrát vrátila. Od té doby jsem se snažila (většinou sama) každý rok vycestovat do bližších i vzdálenějších míst, nasávat jejich atmosféru a co nejvíc fotit.

Moje prozatím největší, nejdelší a nejvzdálenější cesta se uskutečnila od 8. ledna do 17. srpna 2017 kdy jsem se nejprve přidala do devítičlenné posádky na  cestu Aviou Jižní Amerikou https://www.facebook.com/aviou.cz/ a následně již sama pokračovala do USA, Kanady, Jihovýchodní Asie a Západní Evropy. Během 222 dní jsem navštívila území 20 států a vystřídala rozličné dopravní prostředky včetně skládacího kola, které jsem koupila v Bangkoku, projela na něm kousek Barmy a nakonec ho letadlem dopravila do Portugalska a (ne)dojela s ním do Santiaga de Compostela. Tím jsem obletěla a objela zemi kolem do kola, viděla nespočet nádherných míst, zažila mnoho neskutečných věcí a hlavně jsem potkala spoustu úžasných lidí.

A o tom všem bych vám ráda vyprávěla s pomocí svého blogu...