Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzu.mizu

19. 11. 2010 8:23
Škoda,

že už je konec, ale jak čtu příspěvek níže, asi bude volume 2:-) Doufám, že se o zážitky z další cesty zase podělíte. R^

0 0
možnosti

Camino

19. 11. 2010 0:20
Jsem hned klidnejsi, uz jste snad doma....

Mam nekolik kamaradek, ktere pochazi z Iranu, podle jejich vypraveni to je jedna ze zemi, kterou jsem si zakazala, dokud tam nebude jiny rezim. A cetla jsem dve knihy od Shirin Ebadi, ktera dostal Nobelovu cenu a to mi otevrelo vice oci.

0 0
možnosti

Zvejklarka

19. 11. 2010 6:12
Re: Jsem hned klidnejsi, uz jste snad doma....

Doma jsem.. Do 11. Prosince, to letím znovu. :-) Že se v Iránu změní režim, v to doufám taky, stejně jako mnoho jiných.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS