Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Enaz

25. 11. 2010 17:38
Včera jsem se

kvůli Vám moc nevyspala, protože jsem narazila na Vaše líčení cesty po Iránu a pak jsem jen četla a četla a četla:).

A teď čekám na pokračování Londýna, i když to není tak dobrodružné, protože ho trochu znám :).

Pište, prosím, dál ... a hlavně nezapomeňte dát na blog další zážitky z druhé návštěvy Iránu. Ten osobní styl je skvělý a je mnohem zajímavější než suchá reportáž.

Přeji Vám tam hodně štěstí a těším se na další články.

0 0
možnosti

Zvejklarka

25. 11. 2010 20:39
Re: Včera jsem se

Moc děkuji, i když se za to nevyspání omlouvám.

Jsem ráda, že se Vám moje psaní líbí, hned je to více motivujcí, když vím, že mám čtenáře kterým stojí za to mě i pochválit, ale hlavně mě číst... :)

0 0
možnosti

Lino Inventura

25. 11. 2010 12:05
Hodně štěstí při prosincové cestě

A pokud vám to vyjde, nezapomeňte zajet na Abali (Ab-e- Ali), lázeňské městečko cca 70 km od Teheránu směr Damávand, málokdo by totiž zrovna v Íránu čekal upravené sjezdovky , vleky i kabinové lanovky :-)

0 0
možnosti

Zvejklarka

25. 11. 2010 20:41
Re: Hodně štěstí při prosincové cestě

Děkuji, už mám plán cesty, takže Abali se mi nikam nevleze :( Ale alespoň budu mít základ pro další cestu, byť asi nebude hned příští rok, to bych ráda zase někam jinam. Ale rozhodně se do Iránu budu ráda vracet, dokud finance, rodina, zdraví a věk dovolí :)

0 0
možnosti

Lanai

24. 11. 2010 22:50
Hezké čtení

:-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS