Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

horak29

1. 4. 2011 17:59
moc hezký

fotky u obou článků. Taky jsem si přečetla Váš další z brněnského bazénu - super, vůbec jsem netušila že se tam něco takového někdy koná a to tam chodím plavat již několik desítek let. Tak nějak jsem myslela že žijete v Praze, ale spíš to vypadá na to Brno.... A už se moc těším na Vaše další cestování. Píšete skvěle, krásně se to čte a vždycky netrpělivě čekám na další... Hodně štěstíR^

0 0
možnosti

Zvejklarka

2. 4. 2011 22:04
Re: moc hezký

Děkuji :)

k tomu bazénu: GPM se tam koná prý už pátým rokem, pokaždé je pak v neděli jiná situace, ale já k tomu tay přišla jak slepá k houslím...

Myslel jste správně, ale tak trochu "na půl úvazku" jsem i v Brně.

Jsem ráda, že se někomu moje psaní líbí, ještě jednou děkuji. Snad zas někam pojedu, abych měla o čem psát :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS