Norsko 2013

Klára Kutačová

Hydrofob v zemi Vikingů aneb NORSKO 2013 - VIII.

Moje další cesta končí - deštěm a blátem. Loučím se s Bergenem, který i pod šedivou oblohou, ze které se snáší hektolitry vody, má svoje kouzlo.

28.10.2013 v 20:01 | Karma článku: 9.71 | Přečteno: 521 | Diskuse

Klára Kutačová

Hydrofob v zemi Vikingů aneb NORSKO 2013 - VII.

Z Bergenu se vydávám na celodenní pěší výlet na (vzdušnou čarou a lodí) nedaleký ostrov Askoy, který je vidět z přístavu.

17.10.2013 v 18:38 | Karma článku: 8.81 | Přečteno: 392 | Diskuse

Klára Kutačová

Hydrofob v zemi Vikingů aneb NORSKO 2013 - VI.

Slunce svítí a hřeje a já se pomlu, ale jistě chystám k přesunu ze Stavangeru do Bergenu.

15.10.2013 v 18:41 | Karma článku: 10.90 | Přečteno: 425 | Diskuse

Klára Kutačová

Hydrofob v zemi Vikingů aneb NORSKO 2013 - V.

Počasí je sice trochu ubrečené, ale i tak vyrážím na další průzkum Stavangeru. Pořád je tu totiž spoustu věcí k objevování.

14.10.2013 v 18:35 | Karma článku: 12.32 | Přečteno: 534 | Diskuse

Klára Kutačová

Hydrofob v zemi Vikingů aneb NORSKO 2013 - IV.

Stavanger - malebné městečko (které bych jen tak neodhadovala na 4. největší v Norsku) s typickými dřevěnými domky ve stínu moderní zástavby.

7.10.2013 v 20:46 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 494 | Diskuse

Klára Kutačová

Hydrofob v zemi Vikingů aneb NORSKO 2013 - III.

Rychlá loď - nejlepší, nejlevnější a nejrychlejší způsob, jak se dostat z Bergenu do Stavangeru a při tom vidět krásu fjordů. Pokud ovšem neleje jako z konve. Ale co jiného čekat v pátek třináctého.

6.10.2013 v 15:50 | Karma článku: 14.72 | Přečteno: 662 | Diskuse

Klára Kutačová

Hydrofob v zemi Vikingů aneb NORSKO 2013 - II.

V Bergenu prý něprší jen 3 dny v roce a já se modlím, aby to byly zrovna ty tři dny, co tam budu já. A zatím to vypadá, že by to i mohlo vyjít. Ráno se probouzíme do dalšího krásného dne - bez deště s náznakem svítícího slunce.

4.10.2013 v 8:49 | Karma článku: 12.06 | Přečteno: 566 | Diskuse

Klára Kutačová

Hydrofob v zemi Vikingů aneb NORSKO 2013

Opět jsem si letos potvrdila, že v mém případě nemá cenu nic plánovat. Z Camina se stalo Norsko, z přechodu Hardangerviddy se stala návštěva Bergenu a Stavangeru, ze společný dovolený se stala osamělá cesta...

3.10.2013 v 19:48 | Karma článku: 12.84 | Přečteno: 762 | Diskuse
Počet článků 283 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1083

Jsem občas trochu cynik a často naivní snílek...

Snila jsem o cestě kolem světa, se kterou jsem začala pomalu a pozvolně před devíti lety, kdy jsem se vydala poprvé sama do Íránu, kam jsem se ráda ještě dvakrát vrátila. Od té doby jsem se snažila (většinou sama) každý rok vycestovat do bližších i vzdálenějších míst, nasávat jejich atmosféru a co nejvíc fotit.

Moje prozatím největší, nejdelší a nejvzdálenější cesta se uskutečnila od 8. ledna do 17. srpna 2017 kdy jsem se nejprve přidala do devítičlenné posádky na  cestu Aviou Jižní Amerikou https://www.facebook.com/aviou.cz/ a následně již sama pokračovala do USA, Kanady, Jihovýchodní Asie a Západní Evropy. Během 222 dní jsem navštívila území 20 států a vystřídala rozličné dopravní prostředky včetně skládacího kola, které jsem koupila v Bangkoku, projela na něm kousek Barmy a nakonec ho letadlem dopravila do Portugalska a (ne)dojela s ním do Santiaga de Compostela. Tím jsem obletěla a objela zemi kolem do kola, viděla nespočet nádherných míst, zažila mnoho neskutečných věcí a hlavně jsem potkala spoustu úžasných lidí.

A o tom všem bych vám ráda vyprávěla s pomocí svého blogu...