Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SK

síma25

11. 1. 2011 0:11
Perfektní!

Zdravím, vaše články jsou báječný, píšete tak lehce a bezprostředně, že se to krásně čte. Taky se mi moc líbí fotky, neplánujete někdy udělat jejich veřejné promítání s debatou? Hodilo by se to třeba do čajovny, nebo menšího klubu, určitě by to zajímalo spoustu lidí, kteří to tady čtou.

Celkem by mě zajímalo, co vedlo k výběru termínu - jestli si dobře pamatuju, oba Iránské výlety byly přes vánoce. Není to příliš obvyklé, ale asi tam není horko. I když to v lednu taky...

A ještě jedna věc by mě zajímala: je mi jasné, že vás při cestování zajímá všechno jiné, než politika, ale stejně, cestujete po zemi s nesmírně vypjatou situací ve věci lidských práv, to asi nejde jen tak nevidět. Jak to na vás působí? A jak to vnímají místní, pokud se o tom s tajemnou cizinkou teda odváží mluvit..?

0 0
možnosti
H

horak29

10. 1. 2011 21:46
prima a karma

jako vždy. Při Vašem psaní ani nepotřebuju fotky jak to krásně líčíte. Těším se na každé pokračování, moc Vám fandím a obdivuju odvahu. Jen mi připadá že ta minulá cesta byla víc sólo, tentokrát je to samá skupinka a kolektivní výlety - a nevypadáte že by se Vám to moc líbilo. Byl k tomu nějakej extra důvod?

0 0
možnosti
KK

Zvejklarka

10. 1. 2011 22:01
Re: prima a karma

Děkuji :)

No v podstatě k tomu byly důvody dva - u Ashury ta šance dostat se na místa, kam bych se sama nedostala a ještě k tomu mít poskytnutý i výklad a poté i ten finanční důvod (dát 40 nebo 13 dolarů za auto, to už je poměrně rozdíl) :) A u některých lidí i sympatie, problém byl, že Sára jakožto na povídání fajn ženská občas dokázala řádně lézt na nervy...

A ono je sólo a sólo, ta možnost rozhodnout se, kdy s kým a kam pojedu je fajn, ale nemusí to znamenat, že budu pořád všude sama. Takže ano, letos jsem si v Yazdu našla přátele, se kterými jsem strávila většinu času a byla jsem za to moc ráda, protože jsem tím měla možnost nahlédnout i do jiné kultury než té iránské, zjistit, co koho vede k cestě sem... A tím, že bych se jim vyhýbala si myslím, že bych se ochudila zase o spoustu jiných věcí. Minimálně o dva (možná i tři) lidi, se kterými doufám, že budeme i nadále v kontaktu :) Ale Shiráz a Esfahán jsem si dala zese sama (Persepolis ne), ale to bych předbíhala...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS