Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

40 let se tu lidé učili kecat druhým do života, koukat "přes plot", bonzovat a hlídat aby se někdo nevymykal předem danému standardu. Věčné "vychovávání" mladších od těch starších je jen třešnička na dortu. Takže mě tyhle otázky ani nepřekvapují. Karma R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrá práce! Jen tak dál :)

0 0
možnosti
AK

Mne by ale nejvíc zajímala odpověď na otázku Proč?

Sice říkáte, že jste na ni už odpověděla, ale nějak neumím tu odpověď v těch všech článcích najít.

Já to skutečně nechápu. Je tak příjemné se zase vrátit domů, nebo proč tedy?

Byl jsem také několikrát v zahraničí - třeba u moře (ale nejen).

Dva dny se dají vydržet, to se člověk vyspí a nahradí tak spánkový deficit z domova.

Ovšem po týdnu už vztyčuji vlajku, zpívám hymnu a už bych nejradši balil a jel zase domů...

0 0
možnosti

Je to jako ptát se, proč někoho baví fotbal. Prostě mu to přináší potěšení. Jiným ne. Mohli bychom Vám vyprávět o tom, jak je krásné poznávat nová místa, potkávat lidi z různých koutů zeměkoule, cítit vítr ve vlasech a vysprchovat se po několika dnech na cestě. Myslím, že byste na mě koukal stejně, jako by mě nějaká holka vyprávěla o tom, jak si krásně zanakupovala a pak si skočila ke kadeřnici ;-)

1 0
možnosti
AH

KARMA, jste moje krevní skupina a fandím Vám R^

1 0
možnosti
HM

Máte mou karmu,je fajn, když má ženská svůj názor :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS