Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Ten kurz je rok od roku lepší ... ;-)

0 0
možnosti
AS

Klaro, muzu se zeptat - PROC??? a sama??? Ja vim, ze se vam klidopido muze stat neco doma na ulici nebo na zastavce, ale i tak. Proc? Vzdyt je tolik jinych relativne bezpecnejsich zemi, kde muzete testovat sve hranice. 

Touzite byt na titulnich strankach novin?

Fandim vam, a hlavne preju vam i rodicum, abyste se ve zdravi vratila domu.

0 1
možnosti
Foto

Protože se mi tam líbí. Protože jsou tam úžasní lidé, a protže se mi samotné cestuje dobře... A Írán je bezpečná země. Netestuju svoje hranice, to bych dělala jinak a jinde. A o titulní stránky novin mi nejde. O Íránu píšu spíš proto, aby si víc lidí přečetlo, jak se tam chovají k návštěvníkům, že tam nikoho nekamenujou na potkání, na letišti nečeká 5 únosců na prvního turistu, co vystoupí z letadla a po ulicích se nepromenádujou atentátníci ve výcviku, že tam jednoduše žijou uplně stejný lidi, jako jsme my tady. Ale asi se mi to moc nedaří :/

Děkuji, doma už jsem, živá, zdravá... :)

1 0
možnosti
JR

J15a39r55a 62R73a21n91k

13. 8. 2014 0:19

Cetla jsem Vasi prvni "cestu" po Iranu, zrejme je to reochu volnejsi v soucasne dobe, Iran se uz opet zacina "bavit" s USA a zrejme opet bude pracovat kanadska ambasada, mozna, ze se tam potkame;-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli volnější, ale asi ano. Dneska odpoledne zkusím sepsat pár změn, co tam proběhly.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS