Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

fotoblog a mazaný příspěvky...tak to je novinka, kterou jsem tu za x let působení nezažil:-/

2 0
možnosti
Foto

Diskuzi jsem mazala poprvé - i u článků, ve kterých mě někdo urážel jsem takové komentáře nechala, ale odmítám antiuprchlické debaty, ty patří ke článkům, které se tohoto tématu přímo týkají... Píšu o tom, jak cestuji a co na svých cestách vidím a rozhodně ne proto, abych tim zakládala někomu důvod k nenávisti k jiným lidem.

1 0
možnosti
Foto

Smazala jsem diskuzi, která navazovala na komentář, který neodpovídal mnou popsanému tématu.

1 0
možnosti
Foto

Takze moje politovani, ze jste neznapovala realitu mesta Malmo, o kterem jste psala povazujete za komentar, ktery neodpovida tematu mesta Malmo o kterem jste psala..

1 1
možnosti
MM

Proboha, a kde jsou všichni lidi? Nějaké vymetené město.

0 0
možnosti
MS

kliknul jsem na článek "Prague pride ......" a otevřelo se mi tohle!?

0 0
možnosti
VK

Měl jsem to štěstí, že nás obchodní partner do Turning Torso (mrakodrap:) pozval na večeři opravdu to stálo za to :)

0 0
možnosti
Foto

Závidím, ten výhled musel být parádní :)

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 283
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1083x
Jsem občas trochu cynik a často naivní snílek...

Snila jsem o cestě kolem světa, se kterou jsem začala pomalu a pozvolně před devíti lety, kdy jsem se vydala poprvé sama do Íránu, kam jsem se ráda ještě dvakrát vrátila. Od té doby jsem se snažila (většinou sama) každý rok vycestovat do bližších i vzdálenějších míst, nasávat jejich atmosféru a co nejvíc fotit.

Moje prozatím největší, nejdelší a nejvzdálenější cesta se uskutečnila od 8. ledna do 17. srpna 2017 kdy jsem se nejprve přidala do devítičlenné posádky na  cestu Aviou Jižní Amerikou https://www.facebook.com/aviou.cz/ a následně již sama pokračovala do USA, Kanady, Jihovýchodní Asie a Západní Evropy. Během 222 dní jsem navštívila území 20 států a vystřídala rozličné dopravní prostředky včetně skládacího kola, které jsem koupila v Bangkoku, projela na něm kousek Barmy a nakonec ho letadlem dopravila do Portugalska a (ne)dojela s ním do Santiaga de Compostela. Tím jsem obletěla a objela zemi kolem do kola, viděla nespočet nádherných míst, zažila mnoho neskutečných věcí a hlavně jsem potkala spoustu úžasných lidí.

A o tom všem bych vám ráda vyprávěla s pomocí svého blogu...