Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Znám to tam, tak vaše "divoké" vyprávění mohu ocenit, je to vtipné. Jen maličkost - Al-Aksá není ten plynojem, to je Skalní dóm, Al-Aksá je taková veliká, ale celkem nevýrazná hnědá krabice na konci :-)

0 0
možnosti
Foto

Aaaha, nějsk jsem si to přebrala, jako že to je jedno a totéž :) Opravím, děkuji!

0 0
možnosti

Divoké, ale svým způsobem zajímavé.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Bohužel jinak než divoce psát neumím, ale jsem ráda, že i tak si to své čtenáře najde.

0 0
možnosti

J35i37ř95í 10F39o75g79e22l

14. 6. 2016 8:23

Rozumím vašemu poněkud nevšednímu jazyku, ale nazvat místní měnu šakalem místo šekelem se mi zdá až příliš zavádějící....

0 0
možnosti
Foto

V čem zavádějící? Českým penězům se běžně říká kačky, v Norsku jsem psala o nocích, v Uzbekistánu o šušních...

0 0
možnosti
Foto

Moment... Česká republika má vizovou povinnost s Izraelem? To je pro mně novinka.

0 0
možnosti
Foto

Vstupní kartička pro potvrzení legálního vstupu do země je trochu moc dlouhý slovní spojení.

0 0
možnosti