Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, zážitek z hotelu v Hong Kongu děsný, asi bych z těch Rusů byla pěkně vyděšená. Loni jsem strávila na hostelu v Pekingu taky pár nocí a taky tam bylo plno Rusů, ale hlavně holky. Přes den vyspávaly a v noci chodily pařit do barů. Je jim tam hej, mají to tam zadarmo. Lákají tam hosty už jen tím, že jsou tam běloši.

Jsem zvědavá, jak se vám líbilo v Singapuru, žila jsem tam 3 roky.Ale to už je 20 let zpátky, od té doby se to tam změnilo.

0 0
možnosti
Foto

Nejhorší srážka za den, je srážka s blbcem. Bohužel z cest mám občas pocit, že v rusku je nějaká statistická anomálie a většina těch, co cestuje, jsou neuvěřitelní arogantní blbci.

Singapur byl fajn, i když jsem si ho moc neužila, měla jsem šílený jet lag, takže jsem nebyla skoro schopná se někam dokopat.

0 0
možnosti
Foto

S tím bych si dovolila nesouhlasit, jsem spíš pravý opak :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS