Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Singapur bomba město mě opravdu nadchlo strávil jsem tam v roce 2013 pět nocí a o tři roky později jsem se tam na čtyři noci vrátil.

Mimo mrakodrapů doporučuji i MacRitchie Reservoir,kde se prakticky během pár minut dostanete z města do buše ..

0 0
možnosti
Foto

V plánu to bylo. Únava a počasí bylo proti. Snad někdy příště.

0 0
možnosti
Foto

R^krásný výlet-dík za zprostředkování zážitkůR^:-)

2 0
možnosti
Foto

I13v62a20n 33M19a54r62e49k

17. 1. 2019 11:01

Krásný blog, dík za něj. Nejvíc mě zaujalo to "No durians". . . . . .Škoda, že to našinec nemůže ochutnat ? R^

0 0
možnosti
Foto

Já se přiznám, že jsem nikdy nenašla odvahu se k tomu přiblížit na víc, než půl metru, takže jsem to taky neochutnala. Ale kolegyním do práce jsem dovezla durianové bonbóny, proklínají mě za to do dnes. :)

1 0
možnosti
RP

Moc hezké fotky. R^Singapur jsem navštívila při mezipřistáním na Bali před dvaceti lety..Těch 38 hodin bylo moc málo, ale i tak jsem tenkrát byla nadšena a je to jedno z míst kam by se ještě jednou ráda podívala.

0 0
možnosti
Foto

Díky. Taky si říkám, že bych se tam chtěla ještě někdy znova podívat a stihnout to, co jsem nestihla teď. Ale obávám se, že takových míst už je tolik že když k nim přidám ta, kde jsem ještě nebyla a chci je vidět, tak bych na to potřebovala ještě tak sto let :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS