Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

obdivuji vás, tohle bych asi nedokázal. Můžete krátce napsat, jestli se vás někdo pokusil okrást, nebo jestli se stala nějaká nepříjemná událost ?

0 0
možnosti
Foto

Ono to neni nic k "dokazani" ani k obdivu. No popsat kratce, kratce to moc neumim...

Do blogu pisu vsechno, nic nevynechavam, takze i ty neprijemne veci jsem se snazila popsat, ale zkusim sem prekopirovat alespon vytah ze clanku, kterych se to tyka.

V Myanmaru se mi nestalo nic ani jednou, tam to fakt byl pravý opak, všichni strašně milí a pozorní. A navíc obecně mi ze zkušeností přijde, že se k samostatně cestující ženě lidi chovají mnohem lépe, než když třeba cestuje pár, či skupina. Nevím, jestli jsou to nějaké projevující se ochranitelské tendence, které v sobě máme asi trochu všichni. Ale během té cesty kolem světa jsem měla takové horší zážitky asi 4x.

Prvně ještě s Aviou, když jsem se oddělila od kluků a šla fotit v jednom letovisku západ slunce, tak tam mě chtěli dva kluci asi okrást, viz článek: https://kutacova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=673764

Konkrétně: "Dojdu až na konec mola, kde se mě asi dva mladíci pokoušejí okrást. Nenápadně se cestou rozdělí, jeden dělá, že tam vlastně vůbec není a druhý se vrhá ke mně, že chce vyfotit. Beru tedy jeho telefon a dělám mu fotku. Není spokojen, prý si mám u toho dřepnout na zem. Dělám druhou fotku. „Ne, pořád to není ono. To je jasný, tobě totiž překáží ta brašna. Sundej si jí, polož tamhle na lavičku a vyfoť mě znova.“ Mezi tím se jeho kamarád kochá západem slunce a velice "nenápadně" se při tom podél zábradlí sune k nám. Jasně, chlapci, já sem totiž uplně pitomá, abych něco takovýho udělala. Vrtím hlavou a směju se. Ten druhý ve chvíli, kdy zjistí, že tohle jim fakt nevyšlo, se přestává tvářit, že tam není a naopak na mě začne něco pokřikovat. Cizí telefon s komentářem o tom, kam si ho může umístit, házím na lavičku, neb se ani k jednomu nechci moc přibližovat, byť doufám, že by si netroufli mezi tolika lidmi nějaké násilné akce a svižným krokem odcházím. Oni na mě stále něco pokřikují (angličinou už se nezdržují), já jim samozřejmě nerozumím, ale odpovím jim jednoduchým a asi dost mezinárodním gestem, než zmizím v husté síti stánků se suvenýry, kterými je o

1 0
možnosti
Foto

Miluju to tam. Barvy, chute, priroda, uzasni usmevavi lide.

0 0
možnosti
IL

Vy máte orientační smysl a ne "nesmysl". Já bych si tam někam sedla doprostřed silnice a řvala bych, jako plakala, dokud by mě nepřišel vyzvednout nějaký velvyslanec, neposadil na letadlo.... Krásný příběh, i fotkyR^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak chybi tam, ze jsem nejprve neomylne dojela k te pevnosti, ktera byla presne na druhou stranu, nez jezero a o mych navigacnich "schopnostech" by mohli vypravet kluci z Avie :D a certe mi, od toho, abych si nekde drepla a zacla brecet jsem obcas nebyla prilis daleko.

1 0
možnosti
  • Počet článků 283
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1083x
Jsem občas trochu cynik a často naivní snílek...

Snila jsem o cestě kolem světa, se kterou jsem začala pomalu a pozvolně před devíti lety, kdy jsem se vydala poprvé sama do Íránu, kam jsem se ráda ještě dvakrát vrátila. Od té doby jsem se snažila (většinou sama) každý rok vycestovat do bližších i vzdálenějších míst, nasávat jejich atmosféru a co nejvíc fotit.

Moje prozatím největší, nejdelší a nejvzdálenější cesta se uskutečnila od 8. ledna do 17. srpna 2017 kdy jsem se nejprve přidala do devítičlenné posádky na  cestu Aviou Jižní Amerikou https://www.facebook.com/aviou.cz/ a následně již sama pokračovala do USA, Kanady, Jihovýchodní Asie a Západní Evropy. Během 222 dní jsem navštívila území 20 států a vystřídala rozličné dopravní prostředky včetně skládacího kola, které jsem koupila v Bangkoku, projela na něm kousek Barmy a nakonec ho letadlem dopravila do Portugalska a (ne)dojela s ním do Santiaga de Compostela. Tím jsem obletěla a objela zemi kolem do kola, viděla nespočet nádherných míst, zažila mnoho neskutečných věcí a hlavně jsem potkala spoustu úžasných lidí.

A o tom všem bych vám ráda vyprávěla s pomocí svého blogu...